Tuesday 11 September 2012

THE REASON OF BUSINESS....

Let me share with u something.....

SEBELUM ini,saya adalah orang yg 'tak minat','tak reti','tak suka','takde masa' dan 'takut' apabila bercerita tentang bisnes.......maklum laa sebab saya adalah orang yg tak ade basic berbisnes..

TETAPI saya tetap 'buka hati' utk CUBA buat juga bisnes ini......dan SELEPAS saya DAH BUAT bisnes ini,  saya mula MINAT,SUKA,TERUJA,RASA SELAMAT dengan bisnes ini kerana saya tidak pernah berseorangan dan saya ada KUMPULAN & PEMIMPIN yg sentiasa guide dan bantu saya,

Mereka sentiasa beri tunjuk ajar tanpa meminta balasan dan kerana itu juga saya masih SETIA & KEKAL dengan bisnes ini........

Jika anda nak rasai sendiri apa yg telah saya rasai, Let's be apart of our team BLUE MANIA WORLD (BMW) coz we work as a TEAM~Together Everyone Achieve More! 

Contact/PM our crew leaders NOW!!! and get ur $$$$!!!



 

No comments:

Post a Comment